::PáratlanPáros::

Nem írunk IDE semmit. Majd bekacsintasz, és megszeretsz minket! [ vagy nem, de arra nincs sok esély;) ]

Friss topikok

  • m@ki': ma összedobok vmi értelmesebbet me tnapiT nemértettem.. na mindennapom tök dö széjm.. hazajövök.. ... (2008.01.15. 22:39) Písz w/ Br + Zsó
  • m@ki': unatkozom! ÁTÁLLÍTOK ITT VMIT ME EZ SZAR! ez undorító.. miezasokkérdőjelis..ááá.. (2008.01.14. 22:51) Very Érdekes Day

Linkblog

Very Érdekes Day

2008.01.14. 16:40 | m@ki' | 2 komment

Nos, hát egész ott kezdődött, hogy :D bementem suliba és szembesültem azzal a ténnyel h 9 órám van mert kiosztják a aa izét a aa szal tudjátok .. megvan :D a félévit szal 9 óra fú.. aztán 3.órán megszólal az ofő h "uccsó 2 órátok és a bizi kiosztás elmarad" juhhééééj csak 6 óránk lett volna jó mennénk 6.órára de előtte lekellet mennem a headset-emért me ugy epénteken elhagytam. Hehe.Szal lementem... az ofő egyik otársammal még elbeszélgette az időt .. amikor hallom a folyosórol h "elmarad az angol" kiüvöltök.. "NEMES !! ELMARAD AZ ANGOL??" hát persze XD szal az is elmaradt.. aztán taliztam bbqval.. bevitt karinthyba(hotel) megyünk karinthyhoz és.. "OTT A SANYI" XDDD na jó.. :D bementünk és rohadt meleg volt.. aztán kijöttünk XD elb*sztuk az időt.. elemntünk kossuth térre.. várjuk a buszt erre.. 151esen krisz XD  és néztünk egymásra.. feljövök msn-re megkérdezem te h kerültél odA?! mja hát én a pogányba járok XD  na szal ennyiu.. ja és eljöttem a 3. 151es busszal  zenéthallgattam ... és a sósfürdőnél lemerült a telóm.. aztán hazaértem :) és most leborotválom a pulcsijaimat XD

created by: mikk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Reggel. 8.15körül értem be, hála a kb 5 cm vastag jégpáncélnak...
Betelóztam Zsónak h hozza el a heccetem, me énis elhagytam pénteken XDDD
Nemvoltott ahol kellett vna lennie.. o.k. Nicólom mondta h 109ben van. Ott is volt...9 otárs nemvolt bent, hála ASSISTnak..sötöbösötöbö..
---
El vagyunk tiltva de kit érdekel.. Viszont csak 5 óránk volt, jajdejó. MIndjárt kossuth téren vagyok. Kamu kémia doga?:D De holnap tényleg meg kell írnom :S Ma csak 15en mondták hogy jó a hajam. Igazuk lehet XD
Utálom a villamosokat. Félek tőlük.
Milyen jó rózsaszín sapkát láttam most egy jómunkásemberen:)
---
Úton ide felé is blogoltam, tehát most is. Mindenki utálja a T9-et, de én nem:) (Láv T9).
Most 93sal megyek haza. Kedvem lenne pertut inni egy bácsival, de ez perpill sansztalan.
Találkoztunk Selyemmel, meg Miki is valami ismerősével. (Aki fojtogatta?)
All alone...... Most leszállok és sietek haza, mielőtt még gyanút fognának... (most ugye magamnak ártok? naná...) Tiszta szánalmas hogy bújkálunk, szökünk vagy mi.. Nem rám vall. Később re..
RE! Rohadt hideg van.. Itt a felüljáró.. Hm, milyen nagy...
Dj Khaled :O
"Ott a sanyi"- és integet XD
És a kedvenc plázaяRibancom nemhoz nekem semmit usából...

...BBQ

Címkék: lőrinc busz sanyi csepel pogány karinthy t9 selyem 151 assist 93

A bejegyzés trackback címe:

https://paratlanparos.blog.hu/api/trackback/id/tr34297155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m@ki' 2008.01.14. 22:50:44

hozzászóltam...... itt is kéne cenzúrázni, nemde? :O várjunk a "cenzúrra"? XD

m@ki' 2008.01.14. 22:51:17

unatkozom! ÁTÁLLÍTOK ITT VMIT ME EZ SZAR! ez undorító.. miezasokkérdőjelis..ááá..
süti beállítások módosítása