::PáratlanPáros::

Nem írunk IDE semmit. Majd bekacsintasz, és megszeretsz minket! [ vagy nem, de arra nincs sok esély;) ]

Friss topikok

  • m@ki': ma összedobok vmi értelmesebbet me tnapiT nemértettem.. na mindennapom tök dö széjm.. hazajövök.. ... (2008.01.15. 22:39) Písz w/ Br + Zsó
  • m@ki': unatkozom! ÁTÁLLÍTOK ITT VMIT ME EZ SZAR! ez undorító.. miezasokkérdőjelis..ááá.. (2008.01.14. 22:51) Very Érdekes Day

Linkblog

Písz w/ Br + Zsó

2008.01.15. 17:30 | m@ki' | 1 komment

Ma reggelem egész jól indult, leszámítva a kémia dolgozatot.. :S
Pallosoknak segítettem angolházibam, meg 9 emberrel elkezdtük nézni a cigányos- blahás videót. Végül 13an lettünk :)
Memóriakarit cseréltünk CHval, tök furi mappák kerültek a telómra! :O
Mér nincs lomtár a telókon? Mind1...
Tök szar már, görcsben a gyomrom...
---
Megírtam.. Szörnyű lett.. Kb mindenből 2-es 3-as leszek.. nemgond.
Csináltam sok hüye videót, és Zsóval egésznap énekeltünk.. Cigányblahás videót néztünk.. :)Kérték a fiúk h nevezzem át, erre első ami eszembe jutott az a CigányBlaha volt XD
Jajjj :) 4hónap, mi? :) Jó évünk lesz, hee? XD Br már tuti kimegy usába.. hmm.. Selyemribancom is... Most klencsét fogok rajzolni, szal cuppa...
---
Re, és szar az egész, töksokat sírtam, AZ ÉLETEM KÁOSZ XD
deee máskor is kilábaltam, mostis.. jééé, tökyó haja van az izének.. az izében.. ááá.. hagyjuk.. mindenki lelép msnről? én még matekozok:) mostmá télleg elég, tökoan mintha ownedolva lenne ez a szar by me.. bb
--ps.#1: [hate bein' so népszerű...:@]

...BBQ

A bejegyzés trackback címe:

https://paratlanparos.blog.hu/api/trackback/id/tr2298623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m@ki' 2008.01.15. 22:39:52

ma összedobok vmi értelmesebbet me tnapiT nemértettem.. na mindennapom tök dö széjm.. hazajövök.. rajzolok, tanulok, sötöbö.. aztán msn, meg mittoménmi, megmittoménmi..ésmostnemtommivan.. ??? depi rulz ijááá XD
süti beállítások módosítása